Az SAP
teljes portfóliója
egy fedél alatt

SAP Service Cloud – megoldások közműszolgáltatók részére az S&T támogatásával

Kihívások

A közműszolgáltatási ágazat folyamatosan ki van téve a gyors változások és átalakulások hatásainak. A közműszolgáltatóknak a globális pénzügyi válságok okozta károk kezelése mellett szabályozási, környezeti, működési és technológiai kihívásokat is le kell küzdeniük. Legyen szó akár elektromos áramról, akár gázról, vízről vagy hulladékkezelésről, a vállalatoknak intelligens és energiahatékony megoldások kifejlesztésére kell törekedniük, miközben környezetvédelmi szempontból is biztonságos infrastruktúrát kell biztosítaniuk a mai és az eljövendő generációk számára.

Az ágazatban egyre inkább jellemző, hogy olyan vállalkozások vagy személyek is megjelennek szereplőként, akik egyszerre fogyasztói és termelői is a digitális energiának. Saját energiát állítanak elő, melynek egy részét visszatáplálják a hálózatba, így az energia megfizethetőbbé, viszont a rendszer működése komplexebbé válik.

A vállalatoknak a folyamatos innováció és folyamataik fejlesztése mellett egyaránt rugalmasnak és agilisnak kell lenniük. A legtöbb SAP ERP-t használó közműszolgáltató a közeljövőben tervezi az SAP S/4HANA rendszerre való átállást, amely már nem tartalmazza a CIC0 ügyfélszolgálati felületet. Ebből kifolyólag itt az ideje egy sokkal korszerűbb, a mai ügyfélszolgálati igényeket maradéktalanul kielégítő megoldás bevezetésének.

Megoldás

Az SAP Service Cloud alapfunkciói

Az SAP Service Cloud az egyik legnépszerűbb megoldás az SAP C/4HANA csomagban. Többcsatornás megoldásként egységes eszközt és ügyintézői élményt nyújt minden interakciós csatornán, beleértve az e-mailt, a telefont vagy akár a közösségi platformokat (például Facebook vagy Twitter), továbbá lehetővé teszi az egyéni csatornák vagy harmadik féltől származó megoldások egyszerű bevezetését.

Az integrációs lehetőségeknek köszönhetően könnyen hozzáférhet a valós idejű háttérrendszerbeli információkhoz, amelyekre szüksége van ahhoz, hogy mindig a lehető legjobb ügyfélszolgálati döntést hozhassa meg. Szinkronizálja a törzsadatokat a közműszolgáltatói adatok konzisztenciája érdekében az SAP ERP, S/4HANA vagy akár külső háttérrendszerek és az SAP Service Cloud között. Az SAP Service Cloud emellett lehetővé teszi a tranzakciók vagy front-office folyamatok elindítását – WebGUI technológia révén – közvetlenül az olyan háttérrendszerekben, mint az S/4HANA. Ezért nagyszerű alternatíva lehet azon ügyintézők számára, akik CIC0 tranzakciókat használtak az elmúlt évtizedekben.

S&T / Küldetésünk

Mi, az S&T, az IT-partner, a csapat, az egyének vagyunk, akik a jelen és a jövő mindannyiunk előtt álló változásaira és
elvárásaira a legjobb megoldásokkal vagyunk felvértezve. Folyamatos fejlődéssel, fenntartható és környezettudatos módon, modern és megbízható válaszokkal támogatjuk Partnereinket üzleti céljaik
elérésében. Hiszünk a minőség örök értékében, töretlen szolgáltatásfejlesztési igényünket Ügyfeleink elégedettsége és az IT-szakma változatossága inspirálja. Mi, az S&T-ben mindig a legjobbak akarunk lenni!

SAP Gold Partner 2021

A manuálisan, illetve a bejövő e-mailekből, önkiszolgáló portál üzenetekből, telefonhívásokból (CTI) vagy akár közösségimédia-üzenetekből létrejött jegyek különböző kommunikációs csatornákon keresztül kezelhetők a rendszerben, az automatikus továbbítási és eszkalációs szabályokkal pedig biztosítható, hogy a megkeresések és támogatási jegyek mindig időben eljussanak a megfelelő szervezethez vagy személyhez. Az ügyintézők a maximális hatékonyság elérése érdekében az ügyfélhez kapcsolódó összes közüzemi objektumot (mérőkészülékek, berendezések, szerződések és garanciák) egy helyen láthatják, a rendszer pedig a lejáró SLA-határidőkre is figyelmezteti őket.

Előre konfigurált irányítópultok és jelentések segítségével megvalósítható a rendszerben a szolgáltatási teljesítmény valós idejű nyomon követése, ezzel felügyelheti a prioritások tekintetében adott válasz-, és kezelési időket és az eszkalációs trendeket. Az energiaszabályozási hatóság számára szükséges beszámolókat minden eddiginél egyszerűbben előállíthatók.

SAP Service Cloud – munkavállalói folyamatok automatizálása az S&T támogatásával - monitor
SERVICE AGENT CONSOLE BŐVÍTMÉNY

Az ügyintézők a bővítmény segítségével egyszerre több üzleti folyamaton és kommunikációs tételen dolgozhatnak. Ez a központi munkakörnyezet az SAP Service Cloudon belül magas hatékonyságú felhasználást, valamint testre szabható, rugalmas és modern felhasználói élményt kínál, amely lehetővé teszi az ügyintézők számára, hogy több kommunikációs csatornán keresztül is hatékonyan tarthassák a kapcsolatot az ügyfelekkel.

Számos támogató funkcióval rendelkezik: ilyen például az ügyfél-azonosítás, a tudásbázis-integráció és a gépi tanulás / AI (például nyelvi fordítás, entitáskinyerés vagy a beérkező jegyek számának előrejelzése).

Kiegészítő megoldás

Helyszíni feladatkezelés az SAP Field Service Management System (FSMS) segítségével

Az SAP Field Service Management a Customer Experience portfólió és az SAP Service Cloud fontos kiegészítése, amely intelligens ütemezés és crowdsourcing segítségével teljesíti a valós idejű szolgáltatási követelményeket.

Gyorsabb és jobb munkaerő-hatékonysággal, jobb azonnali megoldási aránnyal és az ügyfelek számára biztosított nagyobb átláthatósággal teszi hatékonyabbá a helyszíni szolgáltatási műveletek irányítását, és összességében növeli az ügyfelek elégedettségét.

Ezen alkalmazások kombinációja hatékony, integrált és a teljes ügyfélélményre kiterjedő megoldást kínál a CRM-szegmensben.

Egyéb ügyfélélmény – Megoldások az SAP-től

Az SAP Service Cloud az SAP Customer Experience megoldások része. Az SAP emellett egyéb marketing- és értékesítési megoldásokat is kínál.

Az SAP Sales Cloud egy olyan, az értékesítési folyamatok optimalizálására szolgáló automatizálási eszközt ad az értékesítők kezébe, amely a teljes értékesítési ciklust támogatja. A háttérrendszer-integrációnak, valamint az elemzési és tervezési funkcióknak köszönhetően hatékonyan kezelhetik az érdeklődők és ügyfelek adatait, a kapcsolódó tevékenységeket, a lead-eket, a lehetőségeket, az árajánlatokat, a megrendeléseket és a szerződéseket.

A Marketing Cloud egy összetett marketingeszköz, amely segít a marketingszakembereknek megérteni a potenciális és meglévő ügyfelekről gyűjtött összes hasznos adatot, valós idejű szándékaikat és érdeklődési köreiket, azonnali ügyfélélményt nyújtva az ügyfelek elégedettségének és hűségének növelése érdekében. Könnyedén és rugalmasan szegmentálhat és indíthat automatizált, dinamikus kampányokat különböző csatornákon, például e-mailben, mobilon vagy a közösségi médiában.

Miért válassza az S&T-t az SAP service cloud implementációjához?

A LEGNAGYOBB HAZAI
SAP- PARTNEREK EGYIKE VAGYUNK.
MI RENDELKEZÜNK A
LEGTÖBB TAPASZTALATTAL
AZ SAP SERVICE CLOUD
IMPLEMENTÁCIÓJA TERÉN.
AZ ÜGYFÉLÉLMÉNY TERÜLETÉN SZERZETT SZAKÉRTELMÜNK MELLETT SAP-ÜZLETÁGUNKBAN TÖBB MINT 80 TANÁCSADÓ ÉS FEJLESZTŐ SEGÍTI A MÁS SAP-TERMÉKEKKEL, PÉLDÁUL AZ S/4HANA RENDSZERREL VALÓ INTEGRÁCIÓT.
AZ IMPLEMENTÁCIÓT VÉGZŐ CSAPATUNK PONTOSAN FELMÉRI AZ ÖN IGÉNYEIT, ÉS TANÁCSADÁSSAL SEGÍTI A MUNKÁT, HOGY A MEGOLDÁS BEVEZETÉSE A LEHETŐ LEGHATÉKONYABBAN TÖRTÉNJEN.
Sikertörténetünk az SAP
Service Clouddal nyújtott
közműszolgáltatási
megoldások terén

A vállalatról
A budapesti közműcég 2021-től integrált formában kínál lakossági távfűtési, fővárosi közterület-fenntartási és kertészeti, valamint sírkő-értékesítési szolgáltatásokat.

A projekt: célja egy olyan komplex jegykezelő eszköz bevezetése volt a távhőszolgáltatási üzletág számára, amely segíthet a több mint 250 000 lakossági és vállalati ügyfél, valamint a tulajdonukban lévő közel 700 000 fogyasztói végpont által támasztott követelmények teljesítésében. A meg- valósított SAP Service Cloud rendszer szoros SAP S/4HANA-integrációval működik:a a törzsadat-objektumok replikációját és a háttérendszeri tranzakciók megnyitására szolgáló WebGUI technológiát is alkalmazza.
A felhasználók könnyedén végezhetnek kereséseket, részletes áttekintést jeleníthetnek meg az összes közműszolgáltatási objektumról az ügyfél megkeresések kezelése során, beleértve azok kategorizálását és az ezekhez tartozó szolgáltatási szinteket (SLA-kat), és szükség esetén az ügyintézéshez kapcsolódó űrlapok generálását is elvégezhetik.

Az SAP Service Cloud
(ügyféltámogatás)
implementációja:

  • 180 felhasználó
  • Időtartam: 15 hónap

További információért, forduljon hozzánk bizalommal!

Loading
Scroll to Top