SAP

Üzleti megoldások

Teljes SAP-projekt és üzemeltetési életciklus támogatás

Az S&T Consulting Hungary Kft. SAP Üzletága számos modulra, és az SAP új termékeire kiterjedő speciális szaktudással, nagy-, közép-, és kisvállalati projekt tapasztalattal egyaránt rendelkezik, mind a magyar mind a nemzetközi piacon. Erősségünk az ügyfelek teljes SAP-projekt és üzemeltetési életciklusának támogatása.

SAP Üzletágunk szakértői tudatosan fejlesztik az iparági – az adott iparágra jellemző üzleti, folyamat és technológiai – szaktudásukat, elsősorban a telekommunikációs és a közmű szektorokban, a diszkrét, egyedi és folyamatos gyártással foglalkozó vállalatoknál, az élelmiszer- és gyógyszeriparban, továbbá kiemelkedő SAP tapasztalattal bírnak a pénzforgalmi szemlélettel működő közigazgatásban.

Szolgáltatás portfólió

SAP
tanácsadás
  • S/4HANA projektek megvalósítása
  • C/4HANA-projektek megvalósítása
  • rendszerüzemeltetés és támogatás R/3, S/4HANA, C/4HANA-rendszerekre
  • teljes körű oktatás
  • minőségbiztosítás
  • audit
  • licenszértékesítés és licenszértékesítéshez kapcsolódó szolgáltatások
Intelligens
megoldások
  • Big Data
  • Ipar 4.0, Internet of Things
  • Data Intelligence
  • Blockchain
  • mesterséges intelligencia és gépi tanulás
  • intelligens robot folyamat automatizáció (iRPA)
  • kiterjesztett valóság (AR) használata az SAP folyamatok támogatására
  • Conversational AI és digitális asszisztensek
SAP
fejlesztés
  • ABAP-fejlesztés
  • SAP HANA-fejlesztés
  • FIORI-felületek fejlesztése
  • fejlesztések SAP Cloud Platformon
  • mobilapplikációk
S&T SAP üzletág
saját termékek
  • S&T NAV On-line
  • S&T NAV In-line
  • S&T EKAER
  • Online ügyfélszolgálat
SAP
C/4HANA
  • Értékesítési folyamatok E2E támogatása
  • Omnichannel
    Ügyfélszolgálati és Field Service megoldások
  • Marketing automatizáció
  • E-kereskedelem
SAP AS A Service
– SAP on Azure
  • szükséges SAP licencek
  • SAP rendszer implementációja
  • SAP rendszer üzemeltetése
  • szükséges hardver

SAP Üzletág számokban

Akár a hazai, akár a környező országokban történő, SAP projektek megvalósításakor az S&T cégcsoport 1.000 fős tanácsadói erőforrásaira és tudására támaszkodik.

SAP tanácsadás
1995 óta
320+ sikeres
projekt
16 supporttált
ország (7/24)
90 főállású
tanácsadó
70+ ügyfél
2020-ban
number-one-white-icon2

S/4HANA bevezetés a CEE régióban
S/4HANA IS-U bevezetés a CEE régióban
C/4HANA bevezetés Magyarországon

SAP C/4HANA – Ügyfélélmény menedzsment megoldások a felhőben

Az SAP C/4HANA termékcsalád az SAP felhőalapú ügyfélélmény (CX – customer experience) portfóliója, amely a folyamat minden egyes lépését támogatja a potenciális ügyfelek felkutatásától és az ügyféllel történő első találkozástól kezdve, az ügyfél vásárlásán át, egészen az ügyfélszolgálati és field service tevékenységekig.

A termékcsalád komponensei

A termékcsalád az alábbi 5, újgenerációs CRM megoldásokból áll.

Marketing
Cloud
Commerce
Cloud
Customer
Data Cloud
Sales
Cloud
Service
Cloud

Mindegyik komponens az SAP memóriaalapú Cloud Platformján fut, és egyrészt integráltak egymással, másrészt a backend SAP ERP vagy S/4HANA rendszerekkel is.

SAP Cloud Platform
SAP ERP vagy S/4HANA

1. Marketing Cloud

A Marketing Cloud egy komplex marketing eszköz, mely segít a marketing szakértőknek megérteni a pontenciális és már meglévő ügyfelekről összegyűjtött minden hasznos adat alapján azok valós idejű szándékait és érdeklődését, melynek köszönhetően azonnali vevői élmény nyújtható az ügyfelek elégedettségének, megszerzésének és lojalitásának növelése érdekében. A Marketing Cloud segitségével könnyen, rugalmasan szegmentálhat és automatikus, dinamikus kampányokat indithat, különféle csatornákon például e-mailen, mobilon és közösségi médián keresztül.

2. Commerce Cloud

A Commerce Cloud piacvezető e-kereskedelmi platformként lehetővé teszi, hogy a vállalat ügyfelei számára online felületeket, webshopokat készítsünk, melyek kiemelten fontosak az ügyfélélmény növelése szempontjából, hiszen sokszor a vevők ezeken a felületeteken keresztül lépnek először interakcióba az adott vállalattal.

3. Customer Data Cloud

A Customer Data Cloud online ügyféladat-kezelő megoldás segít a vállalatoknak az ügyfeleikkel történő megbízható kapcsolat kiépítésében, mivel nekik átláthatóságot és ellenőrzést biztosít a személyes adataik védelmének érdekében.

4. Sales Cloud

A Sales Cloud az értékesítőket támogatja a teljes értékesítési ciklusok során. Többek között a vevői adatok és hozzájuk kapcsolódó interakciók nyilvántartásával, lead-ek, opportunity, ajánlatok, megrendelések, szerződések kezelésével, kiegészítve kollaborációs, marketing, vagy például analitikai funkciókkal.

5. Service Cloud

A Service Cloud omnichannel ügyfélszolgálati és field service megoldásokat tartalmaz, melyek lehetővé teszik az ügyfelek magas szintű kiszolgálását a különböző csatornák (pl.: e-mail, telefon, önkiszolgáló portál) egyidejű kezelésével, ticketing funkcionalitással, tudásbázis, vagy akár AI funkciók alkalmazásával.

Kapcsolódó blogbejegyzések

Keressen minket bizalommal!

Scroll to Top