Wifi

Publikus wifi

Célorientált stratégia

Publikus wifi – Célorientált stratégia

A XXI. században az emberek információkkal történő elérése jelentősen megváltozott, így többféle új technológia látott napvilágot, melyek segítségével a régi, elavult, pontatlan piackutatási eredményeket az új technológiák segítségével képesek vagyunk kiváltani jóval pontosabb valós idejű eredményekkel. Manapság rohanó világunkban az Internet nélküli élet már-már szinte elképzelhetetlen, mivel munkánkhoz, kikapcsolódásunkhoz szinte állandóan használjuk azt valamilyen formában

Fejlett megoldások

Egyre több helyen használunk publikus internetet és az új, fejlett megoldások segíteni tudják a szolgáltatókat abban, hogy minél több és több felhasználót tudjanak megcímezni számukra hasznos információkkal. Eddig jellemzően, szinte kizárólag direkt módon használták az internet adta információkat, pedig egyre nagyobb lehetőség rejlik az indirekt információ hordozásban, amikor a felhasználó úgy kapja meg a számára szükséges és neki releváns információkat, hogy nem ő kezdeményezte azt. A Cisco CMX megoldás lehetőséget nyújt ezeknek a lehetőségeknek a feltérképezésében és kiaknázásában úgy, hogy az épületen belüli eszközökből érkező információkat feldolgozva statisztikai adatokat generál és naprakész információkat kínál a marketing stratégák számára. A megoldással mindenki jól jár!

Ügyfél

  • Ingyenes internet a regisztrációt követően
  • Épületen belüli navigáció
  • Személyre szabott reklámok
  • Online kuponszerzési lehetőség

Szolgáltató

  • Szolgáltatás bővítés hatására több vásárló
  • Friss, pontos marketing és látogatottsági adatok
  • Nincs felesleges marketing költség (kidobott szórólapok nyomtatása)

Főbb lépések a rendszer megvalósítása érdekében

1. Publikus vezetéknélküli hálózat kiépítése
CMX rendszer telepítéséhez elengedhetetlen feltétel egy pontos szakszerűen telepített és kalibrált vezetéknélküli hálózat, mely az épület teljes egészében elérhető.

2. CMX rendszer telepítése
CMX rendszerhez tartozó komponensek telepítése és konfigurálása (Captive portal, Facebook integráció, Facebook WiFi) + applikáció integráció.

3.  Adatgyűjtés
Ebben a fázisban a telepített rendszerekből beáramló adatokat analizálja a szoftver. Mivel trendekről van szó, ezért a minimálisan értékelhető adatokra kb 1-2 hetet kell várni.

4. Adatfeldolgozás
A kapott adatok elemzése és kiértékelése a kívánt marketing szempontok figyelembevételével, majd a szükséges változtatások végrehajtása.

Kérdéseket intézhet, észrevételeket küldhet az S&T szakértőinek, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!