Az IT-infrastruktúra minden cég számára egy stratégiai fontosságú elem, amely összeköti a vállalkozását az ügyfelekkel és a beszállítókkal. Az üzleti siker érdekében a hálózat működését magas szinten kell fenntartani, miközben csökkenteni kell a költségeket és bővíteni a hálózatot a vállalkozás növekedésének ütemében.

Az S&T Cisco Gold Partnerként a legmagasabb szintű szolgáltatási minőséget nyújtja ügyfeleinek, legyen az mérnöki szolgáltatás vagy technikai információk. Az S&T által nyújtott Partner Support Szolgáltatás (PSS) segít az ügyfeleknek ezen célok elérésében az alábbi szolgáltatások biztosításával:

  • megbízható technikai támogatás az S&T Cisco mérnökeitől és szakértőitől
  • előzetes hardvercsere, akár 4 óra alatt
  • az operációs rendszer (OS) szoftverfrissítései
  • hozzáférés az online adatforrásokhoz
  • jogosultság a Cisco által biztosított információkhoz
cisco-gold-partner-logo-330px

Szakértői támogatás: az S&T Cisco szakértői napi 24 órában, az év 365 napján állnak az ügyfelek rendelkezésére a PSS szolgáltatás keretében. Elérhető műszaki szolgáltatás előzetes hardvercserével, gyors válaszidővel, ideértve a helyszíni támogatási lehetőségeket is, továbbá a licencelt szolgáltatáskészlet legújabb operációs rendszeréhez való hozzáférést.

PSS Előnyök:

  • Brandelt szolgáltatási megoldás, amely segít növelni a versenyképességét.
  • A termék lefedettség ideje az ügyfél igénye szerint testre szabható.
  • A skálázható support megoldások a mindenkori üzleti igényei szerint változtathatók.
  • Megbízható tanácsadói szolgáltatás, amely csökkenti a működési kockázatokat az ügyfelek számára.

Az S&T a Cisco PSS szolgáltatás nyújtására minősített cég, az ügyfelek számára operatív támogatást biztosít az informatikai rendszerek üzemeltetésében. Az S&T a PSS szolgáltatást a Cisco-val szorosan együttműködve biztosítja.

A PSS jelentősen egyszerűsíti az ügyfelek számára az üzemeltetést és a hibák kezelését, mivel itt az ügyfél mentesül a Cisco-val történő közvetlen ügyintézéstől, csak a PSS partner felé kell bejelenteni a hibát.

A PSS szolgáltatás tartalma

Hardver támogatás
Az S&T 0-24 órában fogadja a bejelentéseket, melyeket Cisco mérnökei és szakértői kezelnek, így a problémákat gyorsabban oldhatja meg. Az ügyfelek kiválaszthatják a megfelelő hardvercsere idejét pl.:4 óra, 6 óra, NBD (következő munkanapi csereeszköz), valamint letölthetik az operációs rendszer szoftverfrissítéseit a Cisco támogatási webhelyéről.

Cisco digitális támogatás
Személyre szabott webes és mobil támogatása lehetővé teszi a modellspecifikus tartalmak megtekintését, a szoftverek letöltését, az automatikus eszközökhöz történő hozzáférést, a fórumokhoz való csatlakozást és a támogatási esetek kezelését.

Intelligens képességek
Az ügyfelek ellenőrizhetik a Cisco eszközkészletét, a termék életciklusát és a szerződések állapotát, továbbá megtekinthetik a hálózataikhoz kapcsolódó riasztásokat és jelentéseket.

Az IT rendszerek állandó magas szintű támogatásához mindig ügyeljen arra, hogy az eszközök folyamatosan legyenek lefedve PSS szolgáltatással! Ennek ellenőrzésében és kezelésében az S&T segítséget nyújt.

A gyártó portfólió elemeiről a Cisco oldalon olvashat bővebben!

Leave a Comment

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Scroll to Top