Service Desk

7 x 24 / 365

Ügyfélszolgálati szolgáltatásunk célja, hogy az érvényes szerződéssel rendelkező ügyfeleink számára olyan egységes felületet biztosítsunk a hiba bejelentésére illetve a felmerült kérdések írásbeli megfogalmazásához, amely felületen keresztül S&T a szerződésben rögzített időtartamban képes fogadni a bejelentéseket, továbbá gyors, pontos és érthető válaszokat ad ügyfeleink számára.

Az általunk támogatott technológiák esetében kiemelt, második szintű 7*24/365-ös ügyfélszolgálatot is biztosítunk szerződött ügyfeleink számára. Amennyiben az Ön által használt/üzemeltetett rendszerhez a hét bármely napján, a nap bármely órájában közvetlenül a technológiához értő szakértőtől várnak segítséget, forduljanak megkeresésükkel cégünk szolgáltatás üzletág vezetőjéhez ajánlatkérésükkel.

Kérdéseket intézhet, észrevételeket küldhet az S&T szakértőinek, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!